” 75 : Fat (62/365) ”

FAT 

24 svar till “” 75 : Fat (62/365) ”

  1. Snyggt! Vilka underbara färger man får till med ljussättning. Jag måste ju bara lära mig det. Vackert komponerat som vanligt och snygg spegling. Och inte minst ett vackert fat, säger keramikälskaren.

    Liked by 1 person

    • Tack så jättemycket 😃 det var här ljussättningen kom! 😉 min pappa vann det på en skidtävling på 70-talet. Handgjort av någon. Jag har alltid gillat det och fick med det när jag flyttade hemifrån. På temat fettisdag kan man se det uppifrån.

      Liked by 1 person

Kommentera

