22 svar till “” 142 : Hälsosamt (268/365) ”

        • Asic 👍🏻😀 jag gillar att ha boken jag tar bort mitt tävlingssinne med snabbt och tidskoll då 😉 men mtb & löpare gillar även där jag är, man får ha lite koll bakåt 😉 lätt att man ”går in i boken ” 😉 fast Pippi fåglarnas sång som jag missar blir ett minus när jag har bok, men jag har tendens att gå och mentalt jobba och planera vardagen annars 😉 så bästa avkopplingen är trots allt en bok för mig.

          Gilla

    • Tackar 😃 är en gammal handbollsspelare som gillar att helst träna arobic, men tidspassning är inte lätt med fotbolls och handbollsträningar för barnen… så prommisar är en klart fördel för tidsaspekten….

      Gilla

  1. Ser härligt ut, perfekt för långa promenader. Brukar gå i snabb takt en timme varannan dag men nu när det varit så varmt har det blivit att simma i havet istället. Blir rastlös utan mina promenader och ibland kan jag sakna skogen men man kan ju inte få allt. Snart har jag ju dessutom en forfoting som sällskap också. Min man är inte mycket för att röra på sig i ”onödan” 😉

    Gillad av 1 person

  2. Grattis till en fin prestation och vana ! Verkligen hälsosamt 🙂 Ser ut att vara skön natur där och inbjudande att gå där. Min fyrfoting håller mig igång men min målsättning är att gå en promenad på egen hand också varje dag för att öka tempot lite. Det blir som ett gift att få gå ut i naturen och gå varje dag. Skönt ! 🙂

    Gillad av 1 person

Lämna en kommentar