” 87 : Fysisk aktivitet (191/365+1) ”

Jag gillar FYSISK aktivitet, denna vecka har jag cyklat 16,4 mil och det är bara fredag när jag skriver detta.. När jag gick på semester idag cyklade jag till Piteå Havsbad och badade under min tripp helt ljuvligt. 24 grader i vattnet och 30 grader i luften. Hoppas att det håller i sig hela sommaren.

20 svar till “” 87 : Fysisk aktivitet (191/365+1) ”

    • En dag i min smak, 30 grader i luften & 25 i vattnet-som utomlands 😎 men idag 9 grader & spöregn… hoppas på govärmen kommer tillbaka. Men jag far ändå på min cykelrunda oavsett väder på sommarhalvåret, mår så bra av fysisk träning. 3 ggr/ i veckan med styrketräning & 17-22 mil i veckan på cykel. Håller mina muskler borta från värk & värkmedeciner 👍🏻🚴‍♀️💪🏻

      Gilla

  1. Oj, vilken läcker bild med cykelhjulet som tar så stor plats men inte stör det minsta. Fina färger och ett härligt ljus.
    Medelhavsvärme hos dig, här har vi också 24 grader i havet men jag brukar vänta med första doppet tills det blir 25+ 😂

    Gillad av 1 person

Lämna en kommentar