30 svar till “” Eget tema : Gatufotografering ( 237/365) ”

  1. Toppen !! Ett jätteroligt och utmanande tema som jag verkligen hoppas kommer med nästa år. Tycker du lyckades helt fantastiskt bra med din bild, det syns att de är omedvetna om att de är i fokus och det är en konst i sig att lyckas förmedla just det naturliga, vardagliga, det vi ser omkring oss varje dag när vi är ute på stan. Grattis till en toppenbild och har du vågat en gång vågar du snart igen 😉

    Gillad av 1 person

    • Tack så mycket 😀 jag hade mitt 18-200 på kameran, & brännvidden låg på max. Mitt på Järntorget i Gamla stan. Jag var väldigt nära och det gick inte ta miste på vad jag gjorde med full Max på zoomen. Så det var lite spännande…

      Gilla

  2. Modigt gjort och bra jobbat ! Du har verkligen lyckats fånga det naturliga och samhörigheten mellan kvinnorna. Min tanke väcktes direkt – vad pratar dom om.
    Så snyggt val med svartvitt !
    Blir ett kul och utmanande tema om det kommer med nästa år.
    Jag tänkte åka in till Linköping en dag här i Augusti och känna mig för lite på gatufotografering. Kul att utveckla sig och pröva nya vägar.

    Gillad av 1 person

    • Tack så mycket, vad glad jag blir 😃 det var jättekul att våga utmana sig, man blir stolt. Däremot var det darriga ben 😧 ändå var det lättare i en stor stad där man är inkognito. Här hemma i Piteå är man inte så anonym, känns konstigare på något sätt. Det var kul och kommer att göra mer av denna vara nästa gång jag besöker en större stad. Blur kul att se dina bilder när du kommer hem.

      Gilla

  3. Bra vågat och ett riktigt snyggt foto blev de. Oj vad många fina somriga bilder du har tagit. Imponerade. Jag hade ett lite längre uppehåll än jag tänkt, uppehåll från bloggen, men inte fotande ha ha.

    Gillad av 1 person

Lämna en kommentar