” 287 : Smidig (332/365) ”

För att ta denna bild var jag tvungen att vara lite SMIDIG 😉 & som gammal handbollsskytt är inte det min starkaste sida 😉

18 svar till “” 287 : Smidig (332/365) ”

    • Tackar 😃 jag är smidig som ett kylskåp 😉 jag var skytt så det där med smidighet var inte så aktuellt att träna då….känns idag at det hade nog varit bra att ha med sig i bagaget nu ….. men kul att jag lyckades ändå, hi hi

      Liked by 1 person

  1. Fin bild! Jag hade nog föredragit att se tjejerna komma in från sidorna , i stället för uppifrån och ner. Jag tycker att det känns lite fel när din dotter är felvänd. Annars är det ett kanonporträtt och en fin idé när de ligger bredvid varandra så där.

    Liked by 2 people

Kommentera

