” 73 : Fartens tjusning (226/365) ”

Jag föredrar att njuta av FARTENS TJUSNING från marken 😉

20 svar till “” 73 : Fartens tjusning (226/365) ”

  1. Du har lyckats fånga färgerna och ljuset väldigt snyggt. Ja, den där grönlysande saken ser lite läskig ut, som om man åker uppochned, då skulla jag också föredra att hålla mig på marknivå 🙂

    Liked by 1 person

    • Tack så mycket 🙂 ja utan stativ och mörkerfoto är lite kul att jobba med. Den där gröna som heter Helix tror jag var den läskigaste åket på Liseberg ( en timmes väntetid på att få åka …. ) . Jag tog gladeligen på mig att vakta värdesakerna åt alla andra fotbollsföräldrarna som ville åka 😉 hi hi och passade på att fota, bra fördelat jobb tycker jag för mig som är inte så förtjust i att åka 😉

      Liked by 1 person

  2. Läckert kvällsfoto ! Härliga färger. Ja, jag skulle nog inte ha överlevt 😉 Hellre en fika medans andra skriker med skräckblandad förtjusning. Hellre en lugn roddtur i en eka, hihi…..

    Liked by 1 person

Kommentera

