” Eget tema : Midnattsol (225/365) ”

MIDNATTSOL från min pappas brygga…

30 svar till “” Eget tema : Midnattsol (225/365) ”

  1. Härlig stämning i bilden med vackra färger och vilket magiskt ljus ! Fantastiskt vackert med det gula skimmer på vattnet av solen.

    Liked by 1 person

    • Det är väldigt vackert bägge två. Jag som har bott här hela mitt liv tar det lite för givet som det lätt blir. Sedan jag började att fota har jag upplevt det med andra ögon och uppskattar det ännu mera. Det är mäktigt och fascinerande på två helt olika sätt.

      Liked by 1 person

Kommentera

