” 270 : Med sand mellan tårna (214/365) ”

MED SAND MELLAN TÅRNA 😉 

Kommer jag nog inte att ha… for hemifrån med bil i fredags & har nu landat i Göteborg för Gothia 😀⚽️. Tidsinställda inlägg kommer men påhälsningar hos er andra blir när jag kommer hem på en vecka, tid & wi-fi är lite bristvara nu…vi syns snart igen.

11 svar till “” 270 : Med sand mellan tårna (214/365) ”

  1. Vilken härligt strandbild! Påminner mig om när jag var liten och vi åkte till Skåne på somrarna. Vassen, måsarna, badhandukar i mjuk sand, termos med mackor och prickigkorv samtidigt som doften av gammal tång stack i näsan 😉
    Ha det så skönt i Göteborg 😎

    Liked by 1 person

  2. Där på stranden skulle jag gärna vara, kanske inte för att bada, hihi….(badkruka) men med en liten picknickkorg bredvid sig och njuta av lite värme 🙂
    Fin komposition med ett härligt fångat glitter på havet och den fina måsen som glider förbi ovanför vattnet. Snyggt att du tagit med gräset i sandet och en del av liggunderlaget också. Härligt ljus och färg.

    Ha det riktigt trevligt på västkusten och heja heja till din dotter ! 🙂

    Gilla

Kommentera

