” 300 : Spröt (209/365) ”

Jag gillar SPRÖT som sticker upp högst på denna lilja, ger ett speciellt utseende.

14 svar till “” 300 : Spröt (209/365) ”

  1. Vackert med såna spröt på den vackra liljan. Vacker komposition med den stora blomman som ”huvudfigur” och så bredvid de små. Snygg, fin lagom suddig bakgrund. Härligt ljus och härliga färger !

    Liked by 1 person

    • Tack så mycket 🙂 jag vet inte vad den heter den växer i en park här i stan. Men det jag vet är att den har fyrkantiga mönster på sig. Den enda blomman som har det… Jag googlade nu-Kungsängslilja får jag fram att den nog heter, finns även i en rosa/cerise variant…

      Gilla

Kommentera

