” 210 : Matplats (208/365) ”

Min MATPLATS 

22 svar till “” 210 : Matplats (208/365) ”

      • Låter härligt !! Även min man är en mästare på att grilla och laga mat. Blir dagligen serverad utsökta middagar. Bortskämd ? Ja, kanske, men han tycker om att stå i köket och jag sköter annat i hemmet 🙂

        Liked by 1 person

        • Man ska göra det man är bra på i ett förhållande eller hur 😀 jag lagar den mesta maten eftersom han är bortrest så mycket, men när han är hemma så lagar han och handlar och städar. Då jag sköter all skolgång med läxor, bägge barnen har grav dyslexi så även min man…. så vi hjälps åt på alla sätt vi kan. Sen att han gillar att grilla tycker jag är kanon 👍🏻 hi hi

          Liked by 1 person

  1. Ser läckert ut 🙂 Snygg komposition som jag blir hungrig av 🙂 Snyggt med glansen i glasen. Toppen att ha en grillmästare i huset 🙂

    Liked by 1 person

    • Tack så mycket 😀 det var det, han älskar att grilla och är jätteduktig. Går via namnet Weberkungen av nära och kära. Han grillar året om, det kallaste är nog vid -30. Han ser det som sin avkoppling, har eget företag och är bortrest ca 45 veckor per år.

      Gilla

Kommentera

