” 236 : One of a kind (187/365) ”

ONE OF A KIND… då är man sugen på att äta ute 😉 hi hi 

18 svar till “” 236 : One of a kind (187/365) ”

  1. hihi…..klockren och kul bild ! 🙂 Inget tvivel, han ser ut att ha det bra där i sin ensamhet mot väggen. 🙂 Fint ljus och fina färger.

    Liked by 1 person

  2. Vilken underbar bild ! Så liten och ensam han ser ut där han sitter intill den stora vackra byggnaden fast han egentligen inte alls är särskilt liten och förmodligen bara ensam av fri vilja och just för stunden. En toppen bild som jag faller för direkt ! Den är både lite rolig plus att den rent fotografiskt i mitt tycker är riktigt bra 🙂

    Liked by 1 person

    • Tack så jättemycket , vad riktigt jätteglad jag blir 😀 jag ” smygtog” denna med min mobil kunde inte vara låta bli! Att den var fotografiskt bra blir jag stolt över med tanke på mina förutsättningar , i bilen på väg hem var jag besviken på att digitalkameran var hemma… men bättre med mobilen än ingen bild, tänkte jag 😀

      Gilla

Kommentera

