” 364 : Ögonblicksbild (177/365) ”

En ÖGONBLICKSBILD av min dotter 💕 en av de FÅ bilder jag har på henne där hon skrattar. Hon är en väldigt glad tjej, men att få henne att le framför kameran är en SVÅR uppgift….

10 svar till “” 364 : Ögonblicksbild (177/365) ”

  1. En härligt bild på din fina dotter, så full av glädje.
    Är likadan och har varit sen jag var barn. Att le framför kameran, att se naturlig ut, det går bara inte. Men min man försöker ofta att skoja då han ska ta en bild så jag inte kan låta bli att skratta, så ibland funkar det 😀

    Liked by 1 person

    • Tack så jättemycket 😀 jag är lite så jag med. En del har alltid det där fina och naturliga leendet på bild. Lite avundsjuk på detta 😉 min familj tillhör inte dem…därför blev jag så glad att jag fick med henne på bild då hon skrattar !

      Liked by 1 person

Kommentera

