” Eget tema : Fotograf (173/365) ”

Jag fick äran till att vara utsedd som Konfirmations FOTOGRAF, hedrande och lite spännande ….

10 svar till “” Eget tema : Fotograf (173/365) ”

  1. STORT GRATTIS, SÅ ROLIGT OCH VILKEN ÄRA ! 🙂 En fin levande bild på ungdomarna. Fint med ljuset och den lagom skugga som finns på kyrkväggen. Bra och trevlig komposition av ungdomarna och kyrkan bakom. Fint jobbat !

    Liked by 1 person

    • Tack så jättemycket , vad jätteglad jag blir 😃 jag fotade en ” vanlig” bild oxså både här ute och inne i kyrkan, men tyckte att vi kunde göra en busbild och det gillade dem och ställde upp- kul 😃

      Gilla

  2. Klart att du skulle ha det uppdraget, du är så duktig Eva! Kul med busbilder. 🙂 Många gånger blir konfirmations- och klassbilder så uppstyltade och tråkiga, men den här var härligt glad. Kanske just denna som blir en förstoring och ett av de finaste minnena för dessa ungdomar. ❤

    Liked by 2 people

  3. Det är verkligen en spännande uppgift, jag ha också fått samma ära några ggr, nu i juli har jag ännu en konfirmation att fotografera. Finfin bild fick du!

    Gilla

Kommentera

