” 326 : Tummen mitt i handen (166/365) ”

TUMMEN MITT I HANDEN

21 svar till “” 326 : Tummen mitt i handen (166/365) ”

  1. Kärleksfull tolkning på temat. Vacker, enkel och proffsig kompositon. Valet med svartvitt var perfekt. Ljuset sitter där det ska och är perfekt. Kreativ lösning på temat. Jag kan bara säga Wow….. !

    GLAD PINGST EVA !

    Liked by 2 people

  2. Åhhh…. vilken jättefin tolkning och en underbar bild. Inte det första man tänker på när man hör uttrycket ”tummen mitt i handen” och du löste temat på ett ypperligt sätt.

    Liked by 1 person

  3. Helt underbar bild Eva! Jag har ju varit rent ut sagt usel på att kika runt på alla bloggar, men ser ju bl.a. dina i mailen eftersom jag följer dig. När jag såg den här blev jag rörd och tänker på hur fort tiden går, alldeles för fort. ❤

    Liked by 1 person

Kommentera

