” 6 : Andra sidan (91/365) ”

ANDRA SIDAN

26 svar till “” 6 : Andra sidan (91/365) ”

  1. Vad kan man säga? WOW! Och jag undrar, hur gör du en sådan bild? Hur mycket arrangerar du? Hur mycket är slump och stundens ingivelse? Hur mycket är ditt uppmärksamma ögas förtjänst? Oavsett vilket så talar skönhet i den bilden.
    Ellington

    Liked by 1 person

    • Tack så jättemycket 😀 denna bild är en stunds ingivelse när jag pratade med en vännina i telefon och tittade ut, tog 2 bilder under tiden vi fortsatte att prata. Kunde inte låta bli. Jag fotar blandat med ögonblicksbilder och en tankebild som jag arrangerar, men alltid med glädjen jag känner när jag har kameran framför min nos.

      Liked by 1 person

  2. Så cool bild:) Läckert att du fått med motivet både ”rätt väg” och ”upp och ned” i knoppen.(rena fysiklektionen) Snyggt att färgerna från himlen avspeglas i karaffen.
    Fotona tagna i stundens ingivelse blir ibland de bästa 😉 /Anki

    Liked by 1 person

Kommentera

