” Eget tema : Montage (79/365) ”

MONTAGE av förra bilden på min blogg & en Stockholms bild från i januari. Kul att leka och få 2 olika känslor i samma bild. Fast i två olika ändå 😀

16 svar till “” Eget tema : Montage (79/365) ”

  1. Ett spännande resultat av din lek 😀
    Har aldrig lärt mig Photoshop, har lite enklare redigeringsprogram och redigerar ganska lite men det verkar kul, om man vet hur man skapar effekter.

    Liked by 1 person

    • Tack så jättemycket 🙂 jag håller på att botanisera det är ett STORT program men väldigt kul. Kursen jag går nu har tyvärr inget PS i sig utan bara digitalisering i mitt jobb med berättelser. Men till hösten har jag hittat och sökt en ny kurs med PS, hoppas att jag kommer in på den så jag får lära mig mera. Kul men tidskrävande samtidigt så är det en avslappning för mig.

      Liked by 1 person

Kommentera

