” 21 : Beatiful nightmare (71/365) ”

BEATIFUL NIGHTMARE  (mobilbild)

16 svar till “” 21 : Beatiful nightmare (71/365) ”

  1. Kreativt tänk 🙂 En bra lösning på ett jättesvårt tema, tycker jag. Blev lite dramatiskt med skuggorna och det svartgrå fägerna. Gillar verkligen kompositionen och ljuset i bilden. Effektfullt.

    Liked by 1 person

  2. Får mig att associera till en egentligen rätt mardrömslik seriefigur – Scissorhands tror jag den heter. Själva serien (kollade den för flera år sedan) är inte så himla spännande i sig men figuren fick mig då att tänka vidare i mardrömslika riktningar. Som vaknar till när jag ser din komposition.

    Liked by 1 person

Kommentera

