” 307 : Ståndpunkt (69/365) ”

Jag blev inspirerad av Marie (i skrivarstugan ) av hennes fina fågelbilder och gick ut hemma med kameran.. Min lärdom och STÅNDPUNKT till nästa gång-titta dig omkring Eva så du inte har  någon av dina 2 katter med dig smygandes bland buskarna… blev inte många sekunders fotande innan både pippi och jag upptäckte Prickis smygandes bakom mig…

18 svar till “” 307 : Ståndpunkt (69/365) ”

  1. Kul att läsa att jag gett inspiration med fåglar att fota 🙂 Det är verkligen roligt med den här utmaningen på så sätt med inspiration och lärande och jag har fått massor av inspiration av dig. Du är en kreativ fotograf och utvecklar dig. Inspirerande !

    Hihi…….jag log när jag läste din text och såg din bild av kissen för jag vet att katter har sin syn på fåglar och vi människor en annan syn på dem 🙂 Tur den inte hann fånga någon läckerbit i luften iaf 🙂
    Snyggt fångad bild på den vackra, fina kissen. Härlig blick (kanske jägarblick) kissen har i fotoögonblicket 🙂

    Liked by 1 person

  2. Vilken härlig bild på den fina katten. Det syns verkligen hur fokuserad den är på att fånga sitt byte. Hoppas att fåglarna klarade sig och att det serverades nåt annat gott till Prickis.

    Liked by 1 person

  3. 🙂 Ja de kommer inte riktigt överens. Har varit med om samma sak, satt där och väntade in rätt läger och vips försvann alla fåglarna. Vände mig lite åt sidan och där kom grannens katt smygande.

    Liked by 1 person

Kommentera

