” 32 : Boll (18/365) ”

Mycket BOLL i helgen som var, vi flög till Stockholm och spelade USM för -02. En helg helt i min smak, duktiga tjejer som hade kul. Här laddar min yngsta för ett av hennes mål….

20 svar till “” 32 : Boll (18/365) ”

    • Tack så jättemycket 😃 jag är så glad att hon spelar, jag har spelat själv och minns min tid med stor glädje. Handboll är en så kul sport att hålla på med och som du säger publikvänlig!

      Gilla

  1. Härlig action du fångat! Jag håller med om att det är kul att se på handboll, det händer så mycket. Extra kul när de egna telningarna är med förstås – min ena tjej spelade när hon var yngre, det var jätteroligt att följa med på cuper och annat.

    Liked by 1 person

  2. Härlig action och kul att du även har med motspelaren lite. Jag blir så nostalgisk när jag ser handbollsbilden. Ingen av mina töser spelar, men de gör ju annat och man kan inte göra allt. 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

