” Eget tema : Målgång (366/365+1) ”

Ja då blev det MÅLGÅNG för mig för 3:je året! Tack alla för alla snälla kommentarer hos mig-de värmer! Det har varit kul att hälsa på er andra och sett och inspireras av era fina bilder. Vi ses nästa år igen!

56 svar till “” Eget tema : Målgång (366/365+1) ”

  1. Det gjorde du bra och nu får du en liten paus innan det är dags för nästa omgång. Stort Grattis till målgång och tack för all inspiration dina bilder har givit och tack för alla fina kommentarer.
    Funderer vidare på om jag ska vara med även nästa år. Kanske, om jag liksom du hinner få en liten paus innan det är dags igen. Har 39 teman kvar så om jag läggger in 2 varje dag kan jag pausa hela December 😀

    Liked by 1 person

    • Tack så mycket 😀 jag pluggar mot Umeå Universitet 7,5 p. Så jag gjorde ett ryck här så jag kan komma i kapp med kursen 😅 ligger lååångt bakom där, känns lättare att komma ikapp nu när det är 1 sak att fokusera sig på …hoppas jag 😉
      Kul då ses vi här nästa år!

      Liked by 1 person

  2. Stort stort grattis Eva och det har varit så himla roligt att följa dig även i år. Du har ju gjort enorma framsteg och utvecklats massor och vågat en massa nytt och verkligen utmanat dig själv.
    Många härliga, kreativa, kluriga och vackra bilder har det blivit. Tack för alla härliga kommentarer och lycka till med ditt fortsatta fotografi!

    Liked by 1 person

  3. Vacker målgång! Läste snabbt temat och fick det till målning, tycker att det också hade passat till din läckra närbild på en lilja! Snyggt jobbat och lycka till med Sketch up! Du är en duktig fotograf!

    Liked by 1 person

  4. Stort grattis till målgång! Tack för alla vackra och fina bilder och tolkningar! Det är alltid lika roligt att titta in på din sida och stort tack för alla peppande kommentarer hos mig! Lycka till med pluggandet! 🙂

    Liked by 1 person

  5. Grattis grattis till målgång! Det har varit skoj att följa dej under året med dina fina bilder och trevliga kommentarer. Ser att du tänker fortsätta i nästa år och troligtvis gör jag det också fastän det är väldigt trögt nu här på slutet för mej.

    Liked by 1 person

  6. Grattis! Tack för det här årets inspiration, jag har särskilt imponerats av dina stilleben, jag skall försöka ge mig på det jag också, det blir nästa års utmaning till mig själv 🙂 Ha en fin andra advent! ★ ★

    Liked by 1 person

Kommentera

