” Eget tema : Smaksak (349/365) ”

Att bildbehandla eller inte är en smaksak, jag tycker att det är kul. Men svårt att veta hur och vilka och vars man använder rätt spakar och tidskrävande….

20 svar till “” Eget tema : Smaksak (349/365) ”

  1. Ett roligt tema och jag gillar faktiskt den rätta bilden som inte är redigerad bäst. Är inte så där jätteförtjust i att förändra, lägga till och som vissa gör ibland förändrar bilden helt. Redigerar själv mina bilder väldigt lite och då för att förbättra bilden inte förändra. Men vi är alla olika vilket bara är kul 🙂

    Liked by 1 person

    • Tack så mycket 😀 ja detta ständiga dilemma. Jag jobbar 100% pluggar dessutom 25%. Är ensamstående på veckorna (min man jobbar bortrest veckovis) skjutsar min yngsta 3 kvällar i veckan till träning 2,5 timm/pass… dygnet har gör lite timmar dessutom har bägge barnen dyslexi – många timmar gör mig med läxhjälp… för mig har kameran blivit ”min tid” & ”min avslappning” i den mån jag kan/får.,,,

      Gilla

Kommentera

