” 133 : Inredning (344/365) ”

INREDNING…

18 svar till “” 133 : Inredning (344/365) ”

  1. Kära nån, tur inte jag behöver bo där, jag skulle inte stå ut länge med alla saker och färgkombinationer som blir en enda röra i mitt tycke. Däremot tycker jag mycket om att gå och titta på ställen som detta pga historian omkring. Och bilden är ju perfekt till temat.

    Liked by 1 person

  2. det är svårt, tycker jag, att få till såna här bilder, men du har lyckats! och snyggt med dom gröna detaljerna på stolarna. och det passar ju temat perfekt! inredning från svunnen burgen tid.

    Liked by 1 person

Kommentera

