” Eget tema : Klonstämpel (292/365) ”

Tränar med KLONSTÄMPELN.. här tog jag bort flera träd som jag inte ville ha med …

Då lägger jag in även originalet med träden, som en del ville kika på 🙂

48 svar till “” Eget tema : Klonstämpel (292/365) ”

  1. Vilken effekt det blev när träden kom bort! Så snyggt! Jag har tittat på en lektion om klonstämpeln på ” Moderskeppet” , och testat att ta bort kor från en bild. Men nu har jag glömt bort hur man gjorde… det finns så mycket i Photoshop så man kan bara lära sig en bråkdel känns det som… men roligt är det. 🙂

    Liked by 1 person

    • Tack så jättemycket 😃 jag och Susann går Digital foton mot Umeå universitet . Enbart webbaserad. Jag trodde att det skulle vara att lära sig PS men det är bara två uppgifter med PS. Inga träffar bara att lära sig från filmer som är generella med kunskap inte specifikt till uppgiften, väldigt svårt. Ingen aning om jag fullföljer då det inte var som jag trodde. Men jag ska ge det en chans, har man börjat nåt är det kul att gå i mål.
      Å andra sidan hade jag kanske inte börjat att träna på klonstämpeln, vilket jag blev nöjd över i denna bild! Så alltid lär man sig något.

      Liked by 1 person

Kommentera

