” 353 : Väntar på värmen (280/365) ”

Här sitter vi och VÄNTAR PÅ VÄRMEN med våra goa vänner. Bilden på vår kompis familj har jag fotat och min bonus bild på min familj har den äldsta dotter i deras familj fotat. Vi tar varje år en bild på våra familjer på midsommarafton. Denna förmiddag var av det kylslagna varianten…på eftermiddagen vände det och blev kanonvarmt hela helgen i skärgården,tur 🙂

20 svar till “” 353 : Väntar på värmen (280/365) ”

  1. Vad roligt att ta en bild varje år, så tydliga alla förändringar måste bli. Men det ser verkligen ruggigt ut där ni sitter och inte skulle jag ha gissat att bilden var tagen på midsommarafton om du inte skrivit det.

    Liked by 1 person

  2. Vad roligt att se hur du ser ut, förutom den lilla avataren du har 🙂 Härliga bilder! Japp, typisk svensk midsommar, som svänger från kallt till varmt på ingen tid alls, och ofta litet regn också. Temat passar ju även nu, många har redan börjat längta efter värmen, som kommer om sisådär sju månader. Själv njuter jag av hösten, vår och höst har blivit mina favoritårstider, jag som alltid älskade sommaren gillar plötsligt inte värmen lika mycket. Tror det är ett ålderstecken 😮

    Liked by 1 person

Kommentera

