” 206 : Norrsken (267/365) ”

NORRSKEN över vår sovboda…

30 svar till “” 206 : Norrsken (267/365) ”

  1. Jag har en stor önskan om att få uppleva norrsken. Det händer ju någon enstaka gång att det blir norrsken även här söder ut, men jag har aldrig fått se. Kan ju alltid hoppas på tur och att jag får uppleva det när jag ska till Östersund om ett par veckor.
    Fantastiskt vacker bild!

    Liked by 1 person

  2. läckert!!
    tänk, när jag var liten såg jag ju mycket norrsken, men jag begrep inte att det var märkvärdigt! det var ju vanligt att se det! och nu, när jag är äldre och visare skulle jag gärna vilja se det igen. och uppskatta det.

    Liked by 1 person

Kommentera

