” 319 : Trolleri (254/365) ”

Naturens egen TROLLERI -hips vips blir det en Halo i bilden 😉

34 svar till “” 319 : Trolleri (254/365) ”

  1. Lycko dig då som kan få naturen att trolla fram en Halo och dessutom få en helt fantastisk bild. Var la jag nu mitt trollspö, det kan behövas för ännu har jag inte lyckats lösa det här svåra temat 😉

    Liked by 1 person

    • Tack så jättemycket 😀 det var halo på bägge sidorna, men horisonten hade jag så sned så den ena sidan försvann i beskärningen 😳 Trolleri är mitt eget tema från förra året, vissa är svårare andra gången. Ibland tvärtom 😉 hi hi

      Gilla

Kommentera

