” Eget tema : Inramad (209/365) ”

Jag gjorde midnattssolen INRAMAD & klar på en gång …

26 svar till “” Eget tema : Inramad (209/365) ”

  1. Hur bär du dig åt för att få fram dessa fanstastiska färger och det där speciella ljuset. Vågar jag fråga om de redigerar mycket i efterhand eller det kanske är en hemlighet du vill bevara för dig själv 😕 Oavsett så är bilden väldigt vacker och temat du hittade på riktigt kul men kanske inte sådär jättesvårt att lösa 😉

    Liked by 1 person

    • Tack så mycket, vad glad jag blir 😀 midnattssolen gör sitt jobb med ljuset. Sen mäter jag ljuset mot solen. Det jag gör i redigering efteråt är att lägga på skärpa, jag fotade på fri hand. Jag har en fotovägg med en ram som är lös på en av dem, så började jag klura på ett tema …

      Liked by 1 person

  2. Wow….vilken inramning !! Blir stum ! Helt underbara färger, komposition ! Skulle passa som det vackraste vykort !
    Tack för du delar med dig av lite tips ! Man är här för att lära och då känns det bra när någon vill dela med sig av lite tips.

    Tänkte fråga dig om du vill dela med dig av vilket program du använder dig av när du lägger på mer skärpa ? Photoshop, eller…..

    Liked by 1 person

    • Tack så mycket, vad jätteglad jag blir 😃 ja visst är det kul att inspireras och lära oss av varandra! Det är en av de roligaste med 365. Jag använder Photshop, men jag har lärt mig själv så jag kan så lite ännu. Ett svårt och stort program som jag vill lära mig mera av. Denna bild har jag bara lagt på skärpa, jag fotade på fri hand. Jag försöker att fota som jag vill ha det direkt i kameran, eftersom både svårt och tidskrävande att redigera MEN det är kul att leka och testa redigering tycker jag.

      Liked by 1 person

Kommentera

