” 248: Rensat (198/365) ”

När jag var liten fick jag mina rökta fiskar RENSAT & klart av pappa när vi skulle äta… Synd jag är vuxen 😉 hi hi

24 svar till “” 248: Rensat (198/365) ”

  1. Vad klurig temalösning, men rensar han verkligen inte åt dig än??? Jag fick en fråga på en restaurang i Turkiet för ett par år sedan: Do you want me to clean you fish? och jag tackade nej…jag rensar helst själv!! 🙂

    Liked by 1 person

  2. En smart lösning på temat och jag har turen att ha en make som alltid rensar mina firrar. Han säger att jag inte kan och om jag försöker blir det bara en röra på tallriken så han får gärna fortsätta att rensa 😀

    Liked by 1 person

  3. Håller med flera av ovanstående – salivutsöndringen ökade på mig som en Pavlos hund! festligt att en bild kan göra något sådant!

    Knäckebröd och en kall öl till…

    Liked by 1 person

Kommentera

