” 11 : Att vinna (189/365) ”

ATT VINNA & komma till slutspel & sedan förlora på straffar fick min yngstas lag göra i helgens PSG turnering. Men kul hade de på & utanför planen! 

22 svar till “” 11 : Att vinna (189/365) ”

  1. Samhörighet och att ha roligt tillsammans är det viktigaste av allt. En härlig bild på de fina tjejerna.

    Måste bara fråga dig som varit med tidigare i den här utmaningen. Nu har det gått 6 månader, en del har hoppat av och vissa har inte varit aktiva på väldigt länge. Brukar inte de som håller i trådarna sortera bort så att det blir lättare för oss som kommenterar att hitta varandra. Inte för att jag har problem att hitta dig och jag har några till som jag kikar in hos varje dag men även andra som jag tittar in hos sporadiskt. Skulle ju vara lättare om listan bara innehöll de som är aktiva. Vet faktiskt inte vem eller vilka som håller i trådarna, de kanske är där jag ska ställa frågan men som sagt, du har ju varit med förr 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

