” 275 : Skärgårdsliv (188/365) ”

SKÄRGÅRDSLIV 

32 svar till “” 275 : Skärgårdsliv (188/365) ”

  1. Underbara färger och härligt ljus – såå vackert!

    Vi är bara ute en tur med husbilen, maken och jag … just nu i Kisa på väg hemåt efter en vecka… 🙂

    Liked by 1 person

  2. När jag ser din vackra bild tänker jag att det vore helt underbart om det var sommar året om därhemma då skärgårdslivet blomstar, nätterna är ljumma och långa och allt är bara så underbart. En väldigt fin bild med fantastiska färger.

    Liked by 1 person

  3. Underbart ! Ja tack till sommar året runt 🙂 En härlig skärgårdsidyll med allt som jag förknippar en vacker skärgård med. Vackra färger med fina speglingar på vattnet och så tycker jag själva kompositionen är väldigt fin genom att du står så till att de fina röda husen framträder så bra och ger ett fint djup. Snyggt med ekan som ligger för ankar och dess fina spegling av den på vattenytan. Bra jobbat !

    Liked by 1 person

Kommentera

