” 121 : I form (70/365)”

För att komma I FORM promenerar jag så mycket jag kan & hinner. Kameran får gärna vara mitt sällskap 👍

32 svar till “” 121 : I form (70/365)”

  1. Ett alldeles utmärkt sätt att hålla sig i form … och att ha kameran med är för mig den verkliga motivationen till långa promenader – i alla fall så här års 🙂
    Vackert gnistrand strå! Snyggt skärpedjup, perfekt fokus, fina färger och vackert ljus!

    Liked by 1 person

    • Tack så mycket 😀 jag älskar att röra på mig i alla former. Har spelat handboll hela min uppväxt. Att promenera är så skönt & meditativt , att ha med kameran på prommisarna är toppen 😀

      Gilla

  2. Haha då ska jag vara lite udda, hatar verkligen att promenera men kameran är min duktiga rastare, sen jag fick den så kommer jag ut på långa promenader:-D

    Att vass? kan vara så vackert ❤ helt underbar bild med frosten som glittrar ❤

    Liked by 1 person

  3. Åhhh.. vilken ljuvligt vacker bild med fina snökristaller och en underbar mild färgskala.
    En fyndig tolkning och jag älskar att ta många långa promenader. Det är en njutning för både kropp och själ och kameran får ofta följa med och då får den jobba 😉

    Liked by 1 person

Kommentera

