” 100 : Förvånad (217/365) ”

FÖRVÅNAD men glad blev jag när jag fick frågan om att fota en porträtt serie. Vad kul det var!

 

36 svar till “” 100 : Förvånad (217/365) ”

        • Hon är mamma i min yngstas handbollslag så eftersom man känner varandra slappnar man av på ett annat sätt. Men nog var jag nervös över att det inte skulle bli några bra bilder eftersom jag visste att hon ville ha de som förstoringar på väggarna hemma. Att ratta in rätt inställningar och ljus mm. Ville gärna lyckas med uppdraget 😃 det var 8 personer som skulle fotas jag smattrade på rätt många bilder. Jättekul att göra.

          Liked by 1 person

Kommentera

