” 13 : Behållare (146/365) ”

BEHÅLLARE …

24 svar till “” 13 : Behållare (146/365) ”

  1. Den har sett sina bättre dagar, behållaren, men du har skapat en vacker bild av detta förfall, tycker jag. Med rätt färger och ljus blir det en vacker bild att fästa blicken på med glädje.

    Liked by 1 person

    • Tack så mycket 😃 jag ber om ursäkt att jag inte svarat på dina senaste fina kommentarer. Jag surfa runt lite och tittade på min adpanel lite. Då hittade jag några av dina kommentarer som hamnat i skräppostmeddelanden ??? Fattar inte varför? Det innebär att kan vara bra att gå in där lite oftare än 1 gång i månaden….

      Liked by 1 person

Kommentera

