” 109 : Gång (142/365)”

GÅNG…

29 svar till “” 109 : Gång (142/365)”

        • Här uppe har var och varannan en eller två skotrar. Jag och min familj har ingen egen , men jag har haft hela min uppväxt. Pappa har fortfarande och den lånar vi titt som tätt. Det är jättekul att köra & även åka skoterpulka bakom. Dessutom brukar vi medans barnen var mindre tolka de på bob efter skotern. Att köra på isen och i fjällen är en mäktig känsla av frihet, fantastiskt.

          Liked by 1 person

                  • Ja, midnattsol är ju helt fantastiskt. Nu har jag inte sett den sen jag var liten då vi ofta var hos släktingar i nordnorge, men det är nåt alldeles extra.

                    Liked by 1 person

                    • Ja norrsken ja… det vore nåt att få fotografera. Det kan ju bli lite smågrönt härnere nån gång och kallas väl då för mareld tror jag. Men det är ju rena skämtet jämfört med ett riktigt norrsken.

                      Skriver på din kommentar för jag kan bara ha 10 trådar. Är det samma på din? Ja Norrsken är läckert. Mareld det ordet har jag hört någon gång, nu vet jag vad det betyder. Det hade jag ingen koll på.

                      Liked by 1 person

Kommentera

