” 150 : Kommers (129/365) ” 

KOMMERS 😉

24 svar till “” 150 : Kommers (129/365) ” 

  1. Tänk så viktigt det där med facebook har blivit. T o m på menyn står det om gilla 🙂
    Fin bild med bra ljus över både de ljusare och mörkare delarna, mycket färg och form.

    Liked by 1 person

    • Tack så mycket 😀 jag har lite svårt att ” tjuv ta” en bild på folk jag inte känner. Jag kom och gick själv och stannade till och fotade denna bild, känns pirrigt när folk som blir fotade tittar på en. Vilket jag förstår till fullo. Det känns spännande, man vill inte att någon ska bli irriterad eller ledsen att man fotar. Jag stod en stund kvar och tog några till bara för att se om någon inte skulle ge sitt ok. Ingen kom fram, och jag gick därifrån lite stolt. Kanske för att jag bor i en liten stad denna känsla , vet inte men lättare nästa ggr 😉
      Facebook är överallt , gratisreklam 😉 hi hi

      Gilla

  2. Dold kommers – inte så många kunder 😉 Men jag läste svaret i en annan kommentar och förstår dig, oviljan att fota okända. Men det är som med allt annat – man vänjer sig 😉 Ge inte upp! Gatufoton /t.ex.) är ju så häftiga!

    Liked by 1 person

    • Tack så mycket 😃 runt i restaurangen i övrigt fanns inte ett ledigt bord. När jag fotade försökte jag få med bara kassa delen, mer bekvämt så om någon skulle bli irriterad ☺️ men vågar kanske mera nästa gång ☺️

      Gilla

    • Förra året i temat ” kur” frågade jag om en okänd som satt bredvid kuren kunde vara statist. Det är jag mallig över att våga. Men det var ju inte ” smygtaget” det är det som känns konstigt. Måste jobba på det.

      Gilla

  3. Tycker du är modig! Jag tycker också det är svårt att fota ute i samhället med okända människor, men som Eva T. redan skrev… man för öva, så vänjer man sig. Det blev en fin bild i alla fall!

    Liked by 1 person

    • Tack så mycket , det värmer 😃 känslan jag får är att det är lättare att fota ”gatubilder” utomlands på något sätt. För i detta fall är bilden tagen i Sundsvall där jag inte känner någon ( var på handbollscup passade på fota mellan matcherna 😃) så egentligen borde det inte vara någon skillnad från det jag var i Florida på semester och fotade , då var det inte så pirrigt om okända kom med på min bild för där känner jag ju inte 😊 någon heller . Det är lite konstigt! Det är ju egentligen samma sak, fast olika pirrighet ?

      Gilla

Kommentera

