” 121 : Hur tänkte de egentligen här ? (125/365)”

HUR TÄNKTE DE EGENTLIGEN HÄR ? Mattekunskapen bör vara bra i detta fall..jag är inget mattesnille…Tur att andra kan räkna ut sånt här så jag kan kika på det sen 😉

21 svar till “” 121 : Hur tänkte de egentligen här ? (125/365)”

    • Eller hur 😀 vi som inte är konstnärer får hoppas att vi kan glädja nån med våra bilder. Jag gillar att se på konst, skulpturer mm. Synd nog är vi lite svältfödda på sådant i vår lilla stad. Men jag försöker se lite när jag är i en större stad. Har sett Mona Lisa live, det var kul.

      Gilla

Kommentera

