” 350 : Vårblommor (96/365)”

VÅRBLOMMOR …

30 svar till “” 350 : Vårblommor (96/365)”

    • Tack så mycket 😃 jag fick vänta i en timma på att få fota porträttet till kursen som jag la ut på ” medhjälpare” så medans jag väntade frågade jag om jag fick fota lite blommor 😉 nytta & nöje hi hi

      Liked by 1 person

  1. Så vacker bild. Min mormor kallade den för Mönjelilja. Jag har en själv i gräddvitt som brukar blomma i januari, men i år lät den bli, så jag är lite besviken. Men den är väl dubbelt så vacker nästa år istället 😉

    Liked by 1 person

    • Den enda blommande blommor jag har är Orkidéer , jag får de att blomma om. Men annars är jag feg och har garderobsblommor. Jag har inte rätta stinget . Så jag får göra som du 😃 hi hi

      Gilla

Kommentera

