” 224 : Plask (81/365) ”

PLASK 😉

37 svar till “” 224 : Plask (81/365) ”

  1. Snyggt! precis i rätt ögonblick:=)

    Svar:Jag har 300 mm på månbilden och jag fotade MASSOR med bilder som inte blev bra. På just den här bilden tror jag blixten löste ut och det gjorde att himlen blev så svart för egentligen var det inte så mörkt när jag tog bilden.

    Liked by 1 person

      • Nu har jag laptopen : f3,2, Expo 1/160 sek, ISO 215, Expo komp -1,7 & 90 mm brännvidd. Var mina inställningar på denna bild. Ser att jag kunnat ha kortare slutartid men med det ljuset jag fick till vid köksbänken blev detta bäst.

        Liked by 1 person

Kommentera

