” 349 : Vågrät (64/365) ”

VÅGRÄT …

34 svar till “” 349 : Vågrät (64/365) ”

  1. Snygg bild. Det tog en stund innan hjärnan kopplade att tulpanerna låg på en spegel. Läckert att tulpanerna i förgrunden fått skarp skärpa och att de i bakgrunden är lite oskarpa.

    Liked by 1 person

    • Tack så mycket 😄 nej det är inte en spegel. Utan glasskiva från en vanlig tavla som jag lånade och plockade ur tavlan en stund under tiden jag fotade. Det är ljuset på glaset och den svarta underdelen som får reflektioner.

      Liked by 1 person

  2. Du tänkte till en hel del och det märks verkligen på resultatet. Sen gillar jag att blommorna ligger ner i motsats till det jag är van att se. Väcker tankar. Hur har du byggt ljusbordet? Känner att jag behöver ett med några olika glasskivor.

    Liked by 1 person

Kommentera

