” 124 : Hör ihop (62/365) ”

HÖR IHOP 😄

16 svar till “” 124 : Hör ihop (62/365) ”

    • Tack så mycket 🙂 Jag fotade den på Heta hyttan . Ett glasblåseri hemma här i Piteå. Hade först stativet , men fick inte till ljuset jag ville så det blev fri hand. Måste köpa mig ett nytt stativ, går inte att använda när jag vill ha kameran lodrätt. Då blir den för tung för stativet. Har du något bra tips på ett fiffigt stativ?

      Gilla

  1. Fin glasskulptur. Fint ljus.
    Svar på din fråga om min bild på månen. Jag har en sk långzooms kompaktkamera. Full zoom på den och kameran på stativ så fick jag min månbild.

    Liked by 1 person

Kommentera

