” 160 : Kurs (54/365) ”

En av inlämningsuppgifterna till min KURS 😉

52 svar till “” 160 : Kurs (54/365) ”

  1. Ahaa nu är det ett ljusbord igen som ni använt och jag har ljusbord för att användas när jag för över mönster till tyg (broderar ju) men ska testa det även i fotograferingssammanhang.

    Ser att jag måste svara dig på din fråga om ”semleätningen” gjordes på min veranda. Nej tyvärr inte min veranda….det är ett café i Bredäng (södra Stockholm) och det heter Lyran http://www.konditorilyran.se/
    och ligger vid vattnet.

    Liked by 1 person

Kommentera

