” 286 : Spöklikt (34/365) ”

SPÖKLIKT ..i flera bemärkelser 👻 akta er för kulvertarna….

26 svar till “” 286 : Spöklikt (34/365) ”

    • Tack så mycket 🙂 nej jag det var först tanken , men när jag kom till furunäset var det dag. Hade inte möjlighet att komma på kvällen så jag provade att leka lite istället. Furunäset är ett gammalt mentalsjukhus, det sägs att det spökar där. Tv programmet vad det nu heter ? har varit där och filmat….

      Gilla

    • Tack så mycket 😃 jag tänkte på det på en gång när jag såg temat, hi hi tror inte på spöken och väsen mm. Fast jag vill inte träffa några heller å andra sidan 👻 kanske därför jag inte har gjort det hittills…..

      Gilla

Kommentera

