” Eget tema: Taggad (347/365) ”

 

TAGGAD 😉

12 svar till “” Eget tema: Taggad (347/365) ”

      • Aha, det är en ‘sån’ vinter uppe hos er också. Jag som sitter och spånar på att dra norrut för att uppleva snön. Du får hojta när det dalat ner en halvmeter så jag vet när det är läge att boka in en långhelg norröver.
        Jag gillar detta foto extra bra. Snyggt, stämningsfullt och helrätt med kort skärpedjup. Knuten snyggt placerad och fint med två olika bakgrunder. Dessutom lurade du mig när jag läst texten, jag tänkte verkligen taggtråd. Igår hade vi första nattfrosten på över en månad så det börjar närma sig!

        Gilla

Kommentera

