” 130 : Kliar (338/365) ”

Jag har åkt höskrinda när jag var liten. När jag ser sådana fält minns jag att det KLIAR på kroppen efteråt , men kul var det 😉

24 svar till “” 130 : Kliar (338/365) ”

  1. Vackert ljus i en härligt varm bild. Tänk det var höbärgning och hölass som gjorde att min allergi blev övertydlig. Men kul var det! 🙂

    Gilla

  2. Jag är bonddotter så det där med höskörden är välbekant för mig….men jag kommer inte ihåg något kli….fastän jag både åke hölass och hoppade i höet (hmmmm som vi barn inte fick göra) ha ha ha

    Jättefint ljus i bilden – vackert!

    Gilla

    • Tack så mycket 🙂 ja visst är det läckert med barnminnen. På mina somrar var det alltid vackert väder, vad jag minns..Regn och dåliga somrar finns inte i mitt minne direkt. Rätt kul om man tänker efter…

      Gilla

  3. Vilket vackert ljus då har i fotot! Jag har idag försökt att fotografera vissnande grässtrån i motljus. Inte lätt. Hur gjorde du för att få det här fina ljuset i bilden?

    Gilla

    • Tack så mycket , denna jag fotade i sidljus. Jag har några i motljus som kommer i mitten av dec på bloggen. Att ha solen lite på sidan är det jag provat för att få ett bra ljus. Går man mitt på måste man låsa ljuset på en annan punkt, som i siluett bild.

      Gilla

Kommentera

